fbpx
KERBAT Group Kft. - Megbízható palackozó gépek, szűrőrendszerek és egyéb berendezések magyarországi borászok, sörkészítők és italgyártók számára.

Gyakran ismételt kérdések

GYIK

Minden, amit a berendezés vásárlás előtt érdemes tudni.

Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott berendezést vagy gépet?

- A megrendelés menete:
Kérjen árajánlatot tőlünk, hogy sikerüljön a legjobb, legmegbízhatóbb és leghosszabb élettartammal rendelkező berendezésre javaslatot kapni, azt kiválasztani és megrendelni reális gyártói árakon az olaszországi gyártótól. Előzetes tanácsadást nyújtunk telefonon vagy emailen.
Készítse elő a kiválasztott vagy az érdekesnek vélt berendezésre vonatkozó kérdéseit.
Első lépésként elegendő emailben általánosan megfogalmazni a berendezésre vonatkozó alapvető követelményeket és kívánságokat és/vagy mellékelhető egy műszaki feladatleírás (amennyiben van ilyen).
Amire mindenképp szükségünk lesz:

  • A megrendelő teljes nevére
  • Szállítási cím és az üzembehelyezés, valamint a tényleges használat helyszínének címe
  • Név, telefonszám, email a kapcsolattartáshoz
  • A megrendelő általános műszaki feltételei, elvárásai, gyártási szükségletei (műszaki feladat)

  • Feldolgozzuk és elküldjük kérését a gyártó felé. Minden felmerülő kérdést folyamatos kapcsolattartással menet közben tisztázunk. Az előzetes válaszokat minden kérésre/kérdésre egy héten belül elő tudjuk készíteni. Kivételt képeznek az augusztusi és a karácsonyi ünnepek időszaka.
    A kiválasztott berendezéstől és a megadott feladatok összetettségétől függően a részletekre, a határidőkre, a fizetési és szállítási feltételekre vonatkozó mindenre kiterjedő egyeztetések összideje 1-2 hónaptól 6 hónapig tart. Ne ijessze meg ez az időtartam, ez egy normális határidő.
    Az idő nagyrésze a megrendelő megfontolandóiból, a pénzügyi forrásai értékeléséből és a végső döntés meghozatalából áll. Ezt követi az adásvételi szerződés megkötése és az előleg befizetése. A megrendelés véglegesítését és a szerződés életbelépését az előleg bankszámlára történő beérkezése jelenti.

    GYIK - Gyakran ismételt kérdések

    Miért ennyi kérdés? Miért fontos ennyire ismerni a gyártási folyamataim részleteit?

    - Minden gyártás egyedi a maga nemében és a konkrét berendezés kizárólag egyedi projektek és feltételek alapján készül. Fontos, hogy első lépésként megismerjük a gyártási folyamatok szükségleteit és igényeit. Ezektől tesszük függővé a berendezés paramétereit, teljesítményét és hatékonyságát, valamint olyan funkciók és opciók beépítését, amelyek szükségesek lehetnek és a fölöslegesek kiiktatását.

    Miért nincsenek feltüntetve az árak a weboldalon?

    - A modern berendezéseket, mint a már meglévő gyártási folyamatokba vagy összetett és teljes gyártósort magába foglaló projektekbe integrálódó részeket, nem lehet csak úgy megvenni. Egy ilyen berendezés jelentős részben az egyedi műszaki feltételek és a megrendelő követelményei alapján kerül megtervezésre és legyártásra. A vevő szükségletei és igényei alapján készül el a kereskedelmi ajánlattétel.

    Dupla koronakupak adagoló, sör kupak, sör kupakoló

    Számíthatunk képzésre?

    - Feltétlenül. Szakképzett beüzemelők jelenléte magába foglalja a beszerelést, a beüzemelést és a képzést.

    Ki fogja beszerelni a berendezést?

    - A gyártótól érkező erre képzett szakember vagy egy technológusokból és kezelőkből álló csapat szereli be.

    Miért ragaszkodnak a berendezés beszerelésére és beüzemelésére vonatkozó szolgáltatás feltétlen megrendeléséhez kifejezetten a gyártótól?

    A Vevő kérésére az SVS Sandri S.r.l. (Bormanus) a Vevő telephelyén végzi el a leszállított palackozógépek ("Palackozógépek" és kiegészítők, valamint pótalkatrészek, a továbbiakban együtt a "Termékek") összeszerelését és üzembe helyezését, valamint a Vevő személyzetének betanítását a saját személyzete vagy az SVS Sandri S.r.l. (Bormanus) által felhatalmazott cégek vagy személyek által. A költségeket a Vevő viseli.A Vevő elveszíti minden olyan reklamációs jogát, jótállási biztosítékát, kereseti jogát és követelését a Termékek megfelelőségi hibái és hiányosságai tekintetében, melyek a Termékek helytelen összeszereléséből vagy beüzemeléséből erednek, valamint abban az esetben is, ha a Vevő ezeket a műveleteket önállóan végezte el.

    A szállításra és fizetésre vonatkozó kérdések

    01.

    Fizetési feltételek:

    50% előleg a megrendelés és a szerződés aláírásakor, 50% két héttel a termék szállításra kész állapota előtt 100% előleg számla ellenében, bankszámlára történő utalással

    02.

    Megrendeltem. Mikor lesz kész a berendezés?

    - A szállítási határidőt mindig az előleg beérkezésétől számítjuk. A konkrét berendezés összetettségétől függően a hozzávetőleges szállítási határidők:

  • Töltősor - 100 nap, kivétel az augusztusi és karácsonyi ünnepek időszaka
  • Szűrőrendszer - 90 nap, kivétel az augusztusi és karácsonyi ünnepek időszaka
  • Szivattyúk - 3-4 hét, kivétel az augusztusi és karácsonyi ünnepek időszaka.

  • 03.

    Ki szervezi a szállítást?

    - Minden gyártónak van saját megbízható szállítmányozó partnere és velük együtt szervezzük meg a szállítást. A Megrendelő önállóan is választhat fuvarozót és átküldheti felénk az elérhetőségüket. A továbbiak megszervezését átvállaljuk. A szállítás általában Ex Works (az eladó gyárából) paritással történik.

    04.

    Ki fogja elvégezni a kirakodást?

    - A Megrendelő önállóan szervezi meg a berendezés kirakodását a szükséges rakodófelszerelésekkel: targonca, emelő stb.

    05.

    Tartalmazza-e a berendezés ára a beszerelést, az üzembehelyezést és a képzést?

    - Nem, nem tartalmazza. A szolgáltatásnak külön díjazása van, melynek a nagysága függ a helyszíntől és a munkálatok összetettségétől. A díjazás külön és nem kötelező elemként kerül feltüntetésre az árajánlatban. Ugyanakkor a gyártó nyomatékosan javasolja a szolgáltatás megrendelését a végösszeg számításakor.

    06.

    Miért kell még a beszerelésért és beállításért is fizetnem?

    - Ez egy rutin, így jár el minden gyártó. Kifizetésre kerül a berendezés, ellenben a beszerelése, beállítása, beüzemelése nem tud része lenni az előzetes bekerülési értéknek, mivel a helyszínek, a gyártási sajátosságok mindenkinél eltérőek és ez a költség egyénileg kerül megállapításra minden vevőre külön.

    07.

    Mennyibe kerül a szállítás?

    - A szállítási díjat több tényező is befolyásolja, néhány kulcsfontosságú részlet:

  • Távolság
  • A berendezés műszaki tulajdonságai
  • Az üzemanyagár változása
  • Logisztika
  • Biztosítás


    Azok a tényezők, amelyek előkalkulációja nem lehetséges, a megrendelés leadásakor irányadó értékként kerülnek megállapításra és a szállítmány indításakor igazoljuk vissza a pontos összeget.

  • 08.

    Miért én fizetem a műszaki személyzet szállás- és utazási költségét?

    - A szakképzett műszaki személyzet és kezelők jelenléte elkerülhetetlen és feltétlenül szükséges. A gyártó tisztában van azzal, hogy mindez többletköltséget jelent, ezért ezeket a kiadásokat a lehető legalacsonyabb áron kalkulálják. Bármelyik szolgáltatás vagy termék szállítása legtöbbször külön díjazás ellenében történik. Ugyanez vonatkozik a szakember/szakemberek szállás- és utazási költségeire is.

    A berendezésre vonatkozó műszaki kérdések

    01.

    Mi a maximális és minimális gyártási kapacitása a Bormanus berendezéseknek?

    - A Bormanus berendezései számára nincs meghatározva maximális gyártási kapacitás, ellenben a minimális teljesítményük 1000-1200 palack óránként.

    02.

    Hogyan működik a gépek karbantartása?

    MŰSZAKI KARBANTARTÁS: a berendezés megfelelő modelljéhez tartozó Felhasználói kézikönyv tartalmazza az általános karbantartási műveletek részletes leírását és magyarázatát.
    A berendezés műszaki karbantartása függ a gép típusától, teljesítményétől és funkcióitól. Ezen kívül tervszerű ütemezett műszaki karbantartás elvégzése is szükséges bizonyos mennyiségű üzemórát követően.
    Cégünk nem vállal felelősséget a nem eredeti alkatrészekért vagy a nem szakszerű beavatkozásokért. Bármilyen műszaki beavatkozást kizárólag a SVS Sandri S.r.l. kezelői és szakemberei végezhetnek el ezzel garantálva a művelet megbízhatóságát.

    03.

    Mekkora az élettartama a Bormanus töltősoroknak?

    - A használatuktól függ az élettartamuk: amennyiben megfelelően karbantartott állapotban van, azaz figyelembe veszik az üzemeltetésre vonatkozó és javasolt szabályokat, több mint 20 éves élettartamra lehet számítani.

    04.

    Mennyi a Bared gépek élettartama? Mennyi ideig működnek/üzemelnek gond nélkül, mielőtt az élettartamuk végéhez érnek és működésképtelené válnak?

    - Van olyan ügyfelünk, aki még mindig egy 2004-es keresztáramú szűrővel dolgozik. Soha semmit sem változtatott. A membránok/szűrők átlagos élettartama 7-8 év.

    05.

    -Milyen gyakran kell őket cserélni? Mennyibe kerülnek?

    - Ez attól függ, hogy milyen gyakran használják a szűrőt. Átlagosan - körülbelül 100 €/év.

    06.

    Melyek a leggyakrabban használt fogyóeszközök és kellékek a Bared gépekhez?

    - Szűrőbetétek a víz előszűréséhez. Akkor szükséges a cseréjük, ha bepiszkolódnak/eltömődtek. Nátrium-hidroxidot (NaOH) használnak a tisztításhoz vegyszerként, amelyet általában az ügyfél maga szerez be.

    07.

    A Bared gépek karbantartása és szervizelése: mennyire bonyolult vagy éppen egyszerű?

    - A Bared gépek karbantartása rendkívül egyszerű. Ha az ügyfél követi a kézikönyv utasításait és az indítás/beüzemelés során elmondottakat, akkor tulajdonképpen nincs különösebb karbantartási feladat. Használat után jól tisztítsa meg, ne tárolja fagyasztva és csak engedélyezett vegyszereket használjon. Amiket az évek alatt cserére szorulhatnak:

  • Szivattyúk: a csapágyak és a tömítések használatától/kopásától függ. Nehéz előre meghatározni.
  • Általános O-gyűrűk.

  • Bizonyos idő elteltével/használat után szükség lehet egy generáltisztításra. Ebben az esetben kérésre egy erre alkalmas és erősebb tisztítószert biztosítunk.

    08.

    Milyen fogyóeszközökkel kell számolni a perisztaltikus szivattyúnál és milyen gyakorisággal kell cserélni?

    - Attól függ, hogy milyen hosszú ideig használják a szivattyút és mit szivattyúz, milyen módon tisztítják a gumitömlőt és egyéb más tényező figyelembevételétől. Átlagosan a kisebb szivattyúk, mint a RPE30 és a RPE70 tömlő: 4-5 évente igényel cserét. A PRE30 és a PRE70 szivattyúk kizárólag folyadékok szivattyúzásához alkalmasak.

    A RPE150 szivattyúk modelljei esetén a cserére 3 évente egyszer kerül sor, de lehet, hogy gyakrabban.

    A PRE250 szivattyú rotorjában 3 görgő van, melyek nyomást gyakorolnak a tömlőre. Így a tömlő cseréje szükség esetén évente vagy ritkábban szükséges. A RPE1 RPE7 szivattyúk esetében 6 év.

    09.

    Mekkora az élettartama a perisztaltikus szivattyúknak?

    - A szivattyúk rendkívül megbízhatóak és 5-7 évig gond nélkül szolgálnak rendszeres tisztítás mellett, valamint az üzemeltetési szabályok betartásával és figyelembevételével.

    Szervíz-szolgáltatásokra vonatkozó kérdések

    01.

    Milyen szervízszolgáltatás áll rendelkezésre értékesítést követően?

    A berendezésre vonatkozó műszaki támogatást a gyártó javaslatai szerint nyújtunk. Elvégezzük a berendezés számára előírt rendszeres karbantartást az ügyfél kérésére. Mivel nem tudhatjuk a berendezés üzemóráinak pontos mennyiségét, az ügyfélnek önállóan szükséges vezetni azokat és jeleznie felénk a soron következő előírt műszaki karbantartás várható idejét.

    02.

    Milyen sokáig kell várnom egy eredeti alkatrészre?

    A szállítási idő sokban függ magától az alkatrésztől. A kisebb méretűek és a gyakrabban cserére szoruló alkatrészek vagy összetevők mindig rendelkezésre állnak. A hajtóművek, szivattyúk, kompresszorok és egyéb elektronikai elemek szállítása a befizetést követően 10 munkanapot vesz igénybe.

    03.

    Mit jelet az, hogy a lehetőségeik nem merülnek ki a weboldalon feltüntetett katalógusban?

    Ez azt jelenti, hogy más olyan gyártókkal is együttműködünk, akik nem kerültek bemutatásra a weboldalunkon. A teljes bemutatás nagyon nagy információmennyiséget jelent.

    Hogyan működik mindez?
    Megkapjuk Önöktől a gyártásukhoz szükséges műszaki feladatot a felsorolt termelések közül bármelyikre:

  • borászat,
  • sörfőzés,
  • ívóvíz- és ásványvíz gyártás,
  • üdítőitalok gyártása,
  • gyümölcslevek gyártása,
  • szénsavas- és csendes italok gyártása,
  • alkohol- és alkoholmentes italok gyártása,
  • lekvárgyártás,
  • paradicsomkészítmények gyártása,
  • ecetgyártás,
  • növényi olajok gyártása.
  • ömlesztett élelmiszerek tárolására alkalmas megoldások (cukor, liszt stb).
  • Ezt követően feldolgozzuk a megkeresését és megadjuk, hogy milyen konkrét ajánlatunk van. Csak olyan feladatokat vállalunk el, amelyekben kompetensek vagyunk.
    Kulcsrakész projektekkel dolgozunk.

    A termésbetakarítás fejlesztésének első lépcsőfokát a műanyag ládás szüret bevezeté­se, és a leszedett termés gépi mozgatása jelentette. A műanyag ládákat a termésbecslés alapján a még szedetlen sorok alján szétterítik. A szüretelők a ládákba szednek és azok mozdítása nélkül folyamatosan tovább haladnak.

    Kérdései vannak vagy további információra van szüksége?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen egy személyes találkozót, ahol megismerhetjuk egymást, és bemutatjuk Önnek a gépkínálatunkat.
    Kérjük, töltse ki az űrlapot.