- A megrendelés menete:
Kérjen árajánlatot tőlünk, hogy sikerüljön a legjobb, legmegbízhatóbb és leghosszabb élettartammal rendelkező berendezésre javaslatot kapni, azt kiválasztani és megrendelni reális gyártói árakon az olaszországi gyártótól. Előzetes tanácsadást nyújtunk telefonon vagy emailen.
Készítse elő a kiválasztott vagy az érdekesnek vélt berendezésre vonatkozó kérdéseit.
Első lépésként elegendő emailben általánosan megfogalmazni a berendezésre vonatkozó alapvető követelményeket és kívánságokat és/vagy mellékelhető egy műszaki feladatleírás (amennyiben van ilyen).
Amire mindenképp szükségünk lesz:
- Minden gyártás egyedi a maga nemében és a konkrét berendezés kizárólag egyedi projektek és feltételek alapján készül. Fontos, hogy első lépésként megismerjük a gyártási folyamatok szükségleteit és igényeit. Ezektől tesszük függővé a berendezés paramétereit, teljesítményét és hatékonyságát, valamint olyan funkciók és opciók beépítését, amelyek szükségesek lehetnek és a fölöslegesek kiiktatását.
- A modern berendezéseket, mint a már meglévő gyártási folyamatokba vagy összetett és teljes gyártósort magába foglaló projektekbe integrálódó részeket, nem lehet csak úgy megvenni. Egy ilyen berendezés jelentős részben az egyedi műszaki feltételek és a megrendelő követelményei alapján kerül megtervezésre és legyártásra. A vevő szükségletei és igényei alapján készül el a kereskedelmi ajánlattétel.
- Feltétlenül. Szakképzett beüzemelők jelenléte magába foglalja a beszerelést, a beüzemelést és a képzést.
- A gyártótól érkező erre képzett szakember vagy egy technológusokból és kezelőkből álló csapat szereli be.
A Vevő kérésére az SVS Sandri S.r.l. (Bormanus) a Vevő telephelyén végzi el a leszállított palackozógépek ("Palackozógépek" és kiegészítők, valamint pótalkatrészek, a továbbiakban együtt a "Termékek") összeszerelését és üzembe helyezését, valamint a Vevő személyzetének betanítását a saját személyzete vagy az SVS Sandri S.r.l. (Bormanus) által felhatalmazott cégek vagy személyek által. A költségeket a Vevő viseli.A Vevő elveszíti minden olyan reklamációs jogát, jótállási biztosítékát, kereseti jogát és követelését a Termékek megfelelőségi hibái és hiányosságai tekintetében, melyek a Termékek helytelen összeszereléséből vagy beüzemeléséből erednek, valamint abban az esetben is, ha a Vevő ezeket a műveleteket önállóan végezte el.
50% előleg a megrendelés és a szerződés aláírásakor, 50% két héttel a termék szállításra kész állapota előtt 100% előleg számla ellenében, bankszámlára történő utalással
- A szállítási határidőt mindig az előleg beérkezésétől számítjuk. A konkrét berendezés összetettségétől függően a hozzávetőleges szállítási határidők:
- Minden gyártónak van saját megbízható szállítmányozó partnere és velük együtt szervezzük meg a szállítást. A Megrendelő önállóan is választhat fuvarozót és átküldheti felénk az elérhetőségüket. A továbbiak megszervezését átvállaljuk. A szállítás általában Ex Works (az eladó gyárából) paritással történik.
- A Megrendelő önállóan szervezi meg a berendezés kirakodását a szükséges rakodófelszerelésekkel: targonca, emelő stb.
- Nem, nem tartalmazza. A szolgáltatásnak külön díjazása van, melynek a nagysága függ a helyszíntől és a munkálatok összetettségétől. A díjazás külön és nem kötelező elemként kerül feltüntetésre az árajánlatban. Ugyanakkor a gyártó nyomatékosan javasolja a szolgáltatás megrendelését a végösszeg számításakor.
- Ez egy rutin, így jár el minden gyártó. Kifizetésre kerül a berendezés, ellenben a beszerelése, beállítása, beüzemelése nem tud része lenni az előzetes bekerülési értéknek, mivel a helyszínek, a gyártási sajátosságok mindenkinél eltérőek és ez a költség egyénileg kerül megállapításra minden vevőre külön.
- A szállítási díjat több tényező is befolyásolja, néhány kulcsfontosságú részlet:
Azok a tényezők, amelyek előkalkulációja nem lehetséges, a megrendelés leadásakor irányadó értékként kerülnek megállapításra és a szállítmány indításakor igazoljuk vissza a pontos összeget.
- A szakképzett műszaki személyzet és kezelők jelenléte elkerülhetetlen és feltétlenül szükséges. A gyártó tisztában van azzal, hogy mindez többletköltséget jelent, ezért ezeket a kiadásokat a lehető legalacsonyabb áron kalkulálják. Bármelyik szolgáltatás vagy termék szállítása legtöbbször külön díjazás ellenében történik. Ugyanez vonatkozik a szakember/szakemberek szállás- és utazási költségeire is.
- A Bormanus berendezései számára nincs meghatározva maximális gyártási kapacitás, ellenben a minimális teljesítményük 1000-1200 palack óránként.
MŰSZAKI KARBANTARTÁS: a berendezés megfelelő modelljéhez tartozó Felhasználói
kézikönyv tartalmazza az általános karbantartási műveletek részletes leírását és
magyarázatát.
A berendezés műszaki karbantartása függ a gép típusától, teljesítményétől és
funkcióitól. Ezen kívül tervszerű ütemezett műszaki karbantartás elvégzése is szükséges
bizonyos mennyiségű üzemórát követően.
Cégünk nem vállal felelősséget a nem eredeti
alkatrészekért vagy a nem szakszerű beavatkozásokért. Bármilyen műszaki beavatkozást
kizárólag a SVS Sandri S.r.l. kezelői és szakemberei végezhetnek el ezzel garantálva a
művelet megbízhatóságát.
- A használatuktól függ az élettartamuk: amennyiben megfelelően karbantartott állapotban van, azaz figyelembe veszik az üzemeltetésre vonatkozó és javasolt szabályokat, több mint 20 éves élettartamra lehet számítani.
- Van olyan ügyfelünk, aki még mindig egy 2004-es keresztáramú szűrővel dolgozik. Soha semmit sem változtatott. A membránok/szűrők átlagos élettartama 7-8 év.
- Ez attól függ, hogy milyen gyakran használják a szűrőt. Átlagosan - körülbelül 100 €/év.
- Szűrőbetétek a víz előszűréséhez. Akkor szükséges a cseréjük, ha bepiszkolódnak/eltömődtek. Nátrium-hidroxidot (NaOH) használnak a tisztításhoz vegyszerként, amelyet általában az ügyfél maga szerez be.
- A Bared gépek karbantartása rendkívül egyszerű. Ha az ügyfél követi a kézikönyv utasításait és az indítás/beüzemelés során elmondottakat, akkor tulajdonképpen nincs különösebb karbantartási feladat. Használat után jól tisztítsa meg, ne tárolja fagyasztva és csak engedélyezett vegyszereket használjon. Amiket az évek alatt cserére szorulhatnak:
- Attól függ, hogy milyen hosszú ideig használják a szivattyút és mit szivattyúz, milyen módon tisztítják a gumitömlőt és egyéb más tényező figyelembevételétől. Átlagosan a kisebb szivattyúk, mint a RPE30 és a RPE70 tömlő: 4-5 évente igényel cserét. A PRE30 és a PRE70 szivattyúk kizárólag folyadékok szivattyúzásához alkalmasak.
A RPE150 szivattyúk modelljei esetén a cserére 3 évente egyszer kerül sor, de lehet, hogy gyakrabban.
A PRE250 szivattyú rotorjában 3 görgő van, melyek nyomást gyakorolnak a tömlőre. Így a tömlő cseréje szükség esetén évente vagy ritkábban szükséges. A RPE1 RPE7 szivattyúk esetében 6 év.
- A szivattyúk rendkívül megbízhatóak és 5-7 évig gond nélkül szolgálnak rendszeres tisztítás mellett, valamint az üzemeltetési szabályok betartásával és figyelembevételével.
A berendezésre vonatkozó műszaki támogatást a gyártó javaslatai szerint nyújtunk. Elvégezzük a berendezés számára előírt rendszeres karbantartást az ügyfél kérésére. Mivel nem tudhatjuk a berendezés üzemóráinak pontos mennyiségét, az ügyfélnek önállóan szükséges vezetni azokat és jeleznie felénk a soron következő előírt műszaki karbantartás várható idejét.
A szállítási idő sokban függ magától az alkatrésztől. A kisebb méretűek és a gyakrabban cserére szoruló alkatrészek vagy összetevők mindig rendelkezésre állnak. A hajtóművek, szivattyúk, kompresszorok és egyéb elektronikai elemek szállítása a befizetést követően 10 munkanapot vesz igénybe.
Ez azt jelenti, hogy más olyan gyártókkal is együttműködünk, akik nem kerültek bemutatásra a weboldalunkon. A teljes bemutatás nagyon nagy információmennyiséget jelent.
Hogyan működik mindez?
Megkapjuk Önöktől a gyártásukhoz szükséges műszaki feladatot a felsorolt termelések közül
bármelyikre:
Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen egy személyes találkozót, ahol megismerhetjuk egymást, és bemutatjuk Önnek a gépkínálatunkat.
Kérjük, töltse ki az űrlapot.
2021 Copyright KERBAT Group Kft. ∙ Adatkezelési tájékoztató ∙ Impresszum